fbpx

Rezervācija.

1. Rezervācija tiek veikta uz e-pastu info@kristapatelsunoma.lv nosūtot:

  • Norises vieta
  • Nepieciešamais inventārs
  • Montāžas un demontāžas datumi un laiki
  • Kontaktpersona
  • Uzņēmuma vai privātpersonas rekvizīti

2. Kad rezervācija ir apstiprināta?

  • Kad klients ir saņēmis avansa rēķinu un veicis tā apmaksu (50% vai 100% apmērā).

Apmaksas veikšana

  • Pilna pakalpojuma apmaksa veicama vismaz 5 stundas pirms montāžas sākumlaika.
  • Ja summa pārsniedz 500 eur, veicot rezervāciju, tiek izrakstīts avansa rēķins 50% apmērā no kopsummas, kas apmaksājams lai apstiprinātu rezervāciju. Atlikušie 50% apmaksājami vismaz 5 stundas pirms montāžas sākumlaika.
  • Pašvaldībām un valsts iestādēm apmaksa veicama ne vēlāk kā 10 dienu laikā, skaitot no pasākuma norises sākuma datuma.

Inventāra pieņemšana un nodošana

  • Ja klients inventāru saņem mūsu noliktavā vai birojā, tad saņemšana veicama darba dienās no pl 9:00-17:00.
  • Ja mēs veicam piegādi un montāžu, tad uz vietas tiek parakstīts Pieņemšanas- nodošanas akts.